AZVideos.com - Music Videos from A to Z
  Submit Video  |  Links  |  Lyrics     
COMMON - "The Light" (feat. Erykah Badu) video
COMMON - The Light lyrics
Yeah..
Doo-doo-doo, mmm-mmm-mmm-mmm-mmm..
Doo-doo-d-doo, diggy-doo YO..

I never knew a luh, luh-luh, a love like this
Gotta be somethin for me to write this
Queen, I ain't seen you in a minute
Wrote this letter, and finally decide to send it
Signed sealed delivered for us to grow together
Love has no limit, let's spend it slow forever
I know your heart is weathered by what studs did to you
I ain't gon' assault em cause I probably did it too
Because of you, feelings I handle with care
Some niggaz recognize the light but they can't handle the glare
You know I ain't the type to walk around with matchin shirts
If relationship is effort I will match your work
I wanna be the one to make you happiest, it hurts you the most
They say the end is near, it's important that we close..
.. to the most, high
Regardless of what happen on him let's rely

There are times.. when you'll need someone..
I will be by your side..
There is a light, that shines,
special for you, and me..

Yo, yo, check it
It's important, we communicate
and tune the fate of this union, to the right pitch
I never call you my bitch or even my boo
There's so much in a name and so much more in you
Few understand the union of woman and man
And sex and a tingle is where they assume that it land
But that's fly by night for you and the sky I write
For in these cold Chi night's moon, you my light
If heaven had a height, you would be that tall
Ghetto to coffee shop, through you I see that all
Let's stick to understandin and we won't fall
For better or worse times, I hope to me you call
So I pray everyday more than anything
friends will stay as we begin to lay
this foundation for a family - love ain't simple
Why can't it be anything worth having you work at annually
Granted we known each other for some time
It don't take a whole day to recognize sunshine

There are times.. when you'll need someone..
I will be by your side, oh darling
There is a light, that shines,
special for you, and me..

Yeah.. yo, yo, check it
It's kinda fresh you listen to more than hip-hop
and I can catch you in the mix from beauty to thrift shop
Plus you ship hop when it's time to, thinkin you fresh
Suggestin beats I should rhyme to
At times when I'm lost I try to find you
You know to give me space when it's time to
My heart's dictionary defines you, it's love and happiness
Truthfully it's hard tryin to practice abstinence
The time we committed love it was real good
Had to be for me to arrive and it still feel good
I know the sex ain't gon' keep you, but as my equal
it's how I must treat you
As my reflection in light I'ma lead you
And whatever's right, I'ma feed you
Digga-da, digga-da, digga-da, digga-digga-da-da
Yo I tell you the rest when I see you, peace

There are times.. when you'll need someone..
I will be by your side..
There is a light, that shines,
special for you, and me..

(I'll) take my chances.. before they pass..
.. pass me by, oh darling..
You need to look at the other side..
You'll agree..
 MORE COMMON VIDEOS
 


Announcement (feat. Pharrell)


Be (Intro)


Blue Sky


Breaker 1/9


Celebrate



Come Close


Drivin' Me Wild (feat. Lily Allen)


Geto Heaven


Ghetto Dreams (feat. Nas)


Go (feat. Kanye West)



Heat


Hungry


I Have A Dream (feat. Will.I.Am)


I Used To Love H.E.R


I Want You



Invocation


Let's Move


Lovin' I Lost


Raw (How You Like It)


Reminding Me (feat. Chantay Savage)



Retrospect For Life (feat. Lauryn Hill)


Sweet


Testify


The 6th Sense


The Corner



The Game


The People


Universal Mind Control (feat. Pharrell)


Universal Mind Control [Alternate Version] (feat. Pharrell Williams)

  Privacy Policy  |  Contact Us  |  Disclaimer  
AZVideos.com - Music Videos from A to Z
Copyright © 2007-2014 AZVideos.com