AZVideos.com - Music Videos from A to Z
  Submit Video  |  Links  |  Lyrics     
LIL CHUCKEE - "Break Thru" (feat. Mack Maine) video
LIL CHUCKEE - Break Thru lyrics
Yeah, come from the ghetto where money is more important then the life of ya mother and ya father
Or ya brother cause these day bullets travel in packs & you can get caught in it.
Now you the victim, or the suspect. The judge gave you time you headed straight to prison.
All because you won't let ya child starve, didn't wanna work but wanna take somebody else stuff.
Gas bill, phone bill, electricity, water bill, the heat to keep you cozy.
You try to keep up {uhh} with the Jones, but you getting letters in the door saying you gotta move.
Dang, and homie that's soon, no gas in the car how you s'pose to get around?
You feeling like you can't make it cause every house you build there's an earthquake to shake it.
When you got money there's friends that wanna just take take take no give, but when it's all gone they run to they home. Don't call you but they wanna talk when the rain pours.
Dang, but I ain't taking it no more, you stopping my blessing get from round me home boy.
Not just ya friends, it's in ya family too. Thinking just cause you got it they bouta get some too.
{Uhhh uhhh} - Where you was when I needed help, to get off the ground I had to do it myself. So what makes you think you can get some of this? You gets none of that, you are dismissed home boy fall back.
This is my lane, you got competition you can beat them trust me.
I'm at the finish line, my trail was dusty but all because of God I made it through everything.
But it ain't over, naah it ain't over. I'm marching to the top and to the top is where I'm going. This is for whoever understand what you going through. Been grinding so long I need a break thru, here come the break thru.
And this message is strictly for the people who grinding, struggling, hustling, in a good way, positivity, I hold all yal down to the fullest. I feel ya'll pain.
[Talks] And to the people who wanna be where they wanna be at, chase ya dreams and stay focused. MACKKKKKKK -
 MORE LIL CHUCKEE VIDEOS
 


Airplanes Remix


Ass Remix


Back In The Studio (feat. Heit Yungz)


Beach Boy Swagg (feat. Darnell Robinson)


Billionaire Ideas



Black And Gold (Over Wiz Khalifa's


Blocka Freestyle


Blow Up


Cat Daddy Remix (Twap Daddy)


Copy & Paste Freestyle (Over Diggy's Track)



Da Wop


Death To 2011


Fear God (Hustle Hard Freestyle) (feat. Al Coe)


Fire Flame Remix


Get The Record Straight



Good Guy (feat. Darnell Robinson)


Good Life (feat. Climax)


Heisman Freestyle


I'm Good I'm Gucci (feat. Lucci Lou)


I'm On One Freestyle



Im A Dog


Im A Worldstar (Live Performance)


Im Bout It (G Remix)


King Tut Freestyle


Let That Boy Cook (feat. John Ya Boy)



Libra Gang


Like Yeah (feat. Elliot Luv)


Long Way


Mercy Freestyle


Miami



Money Roll Sound (feat. Josh Gates)


Mr. 808


No Lie Freestyle


Now I'm Ridin Doe Lo


Oh Baby (feat. Princess Of Crime Mobb)



Otis Freestyle


Paid My Dues


Ridin Round N Trippin


Riot Freestyle


Rollin



Santuary


She Got It (feat. 10 Ward Buck, Kelz & Detroit)


Supreme League (feat. Tonio The Ridiculous Kidd & Caleb Hoffman)


This Is The Way We Bowl (Peso Freestyle)


Threat



Trap Or Die


Trap Or Die Remix


Twap Season (feat. Darnell Robinson & K-Major)


We Goin Make It

  Privacy Policy  |  Contact Us  |  Disclaimer  
AZVideos.com - Music Videos from A to Z
Copyright © 2007-2014 AZVideos.com