AZVideos.com - Music Videos from A to Z
  Submit Video  |  Links  |  Lyrics     
SOULJA BOY - "Cheat Code Swag" video
SOULJA BOY - Cheat Code Swag lyrics
We ain't trippin off nothing
Dirty kush in my lungs and we smokin on somthin
Tell my boys be cool we gon get there in a minute
Beezy posted every day every motherfuckin second. (Beezy)
S O D Ocean gang in this mothafuckin bitch and you know what I claim
See that mary jane flame I'm too cool for these guys, see they wanna be
Fly but they tell too many lies.
I'm the king I'm the king yeah I'm on my crown shit, lil Dre yella diamonds
When I'm in your town bitch.
I'm the one on your TV screen Color Cut, Clarity
HD 1080p, Screaming SODMG.
L V this, imma get that bitch
See a nigga posted up, imma hit that switch. and imma take my whip and imma
Hit that button everytime you see me know I'm sippin on somthin
Feelin so swagg, can adjust my swag I don't mean to brag. CHEAT CODE SWAG.
Did this shit like it ain't nothing man sold out shows on tour. I'm doing
Something (I'm doing something)
Young boy tell em man,
TEAM SODMG on da TV screen. (TEAM SOD) Flow so hard and make my fans proud
And I'm so damn cool, retro kid steeze now Post on the block so dope, SOD
Gang tell them niggas that they got no joke. imma ball hard lil Dre 2012
Bently auto start. Finally sippin on something I ain't worried bout nothing
Catch me chillin I'm blunted
Kush in my lungs everyday I'm stuntin, and them boys worried bout me should
Be worried bout money
Videogame the way I pop that tag, SODMG wit that CHEAT CODE SWAG. I done
Came through quick, lookin so mean, I done rep my team, stupid dope supreme.
Niggas know bout me I post I can't help it. L V luggage wit the L V BELT
Bitch. Checkered board chest Boi come across the carpet deandre swag I
Done jumped up out the water. (WHAT)Tell em niggas I ain't finished If a
Bitch gonna suck me, Later on she gon lick it. I be posted in da club
Lookin like a walkin ticket, Sexy ass nigga SOD be the shit bitch. It's the
Business, I'm tlkin bout a million
Catch me throwing all this money, hundreds fallin from the ceiling. lil Dre
Be my name. we wont stop til abillion. Be all up off my chain, I'm REPPIN
FOR THE NAME
Bitch boy it's not a game and I still make it look so mothafuckin clean.
Third eye supreme, repping for my team. Lookin so pretty like I feel out a
Dream it's a murda scene the way I drop them tags, it's a murda scene when
They cannot cash it, it's a murda scene when that shit 211. lil Dre
 MORE SOULJA BOY VIDEOS
 


2Milli


30 Thousand, 100 Million (feat. Lil B)


50/13


AK47


All Black



All Black Everything


Alotta Bandz


Arab Back Freestyle


Bammer, Bammer, Bammer


Bandz



Bird Walk


Blowing Me Kisses (feat. Bei Maejor)


Ca$hin' Out Freestyle


Came Out The Water


Conceited



Country Boy


Crank Dat Soulja Boy


Cuban Link


Digital


DMT



Donk


Extra


Fast Car


Flavors


For My Money



Foreign Cars (feat. Chief Keef)


God Forgive Me


Hold You Down


I Be So Fresh


I Got Me Some Bapes (feat. Arab)



I Got Mojo


I'm Leanin'


I'm On Now


I'm The Man


Internet Goin' Nutz



Juice


K.I.N.G.


Kickin'


Kingpin Beezy


Kiss Me Thru The Phone



Life Is Good Freestyle


Lil Dre


Make My City Proud


Mean Mug (feat. 50 Cent)


Mean Mug Freestyle



Molly


Money Counter


Money Gang


Money In A Trash Bag


Moving (Ocean Gang) (feat. Agoff)



My Niggaz


My Playa


New New


NuReligion


Ocean Gang Splash



PBG


Pretty Boy Swag


Purp & Beans


Real Money (Cali Life)


Rollie



Rollin'


Rubber Bandz


Same Damn Time Freestyle


Sauce


Savage



She Trippin


Slangin Chickens


Smooky


So Far Gone


Soulja Boy Tellem



Soulja Girl


Soulja Hova


Soulja Swag Freestyle


Speakers Going Hammer


Stacks On Stacks On Stacks (Racks Remix)



Successful (Remix)


Swag Daddy


Swag Flu


Swag Get At You (feat. Trav & Tory Lanez)


Swag Me Out



Swisher Sweet Swag


Takeover Freestyle


Tear It Up


Texas


The Best



The King


The Ocean


Theme Song


Third Eye Open


Too Juiced Up



Top Back


Touchdown


Turn My Swag On


Turn Up (feat. Fredo Santana & Tadoe)


Turnin Up



Versace Bentley (feat. Riff Raff)


Water Whippin


We Ready


Weed & Shoes


Wet



Where You Get Them At?


Work


Y.G.R.N (feat. Lil B)


Yahhh!


Young & Flexin Freestyle



Yung Dre Freestyle (Acapella)


Zan With That Lean

  Privacy Policy  |  Contact Us  |  Disclaimer  
AZVideos.com - Music Videos from A to Z
Copyright © 2007-2014 AZVideos.com